BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kevesebbet költenek reklámra - Az internet a szektor nyertese

A listaáras reklámköltési adatok szerint az év első kilenc hónapjában 1,7, a harmadik negyedévben pedig 2 százalékkal kevesebbet költöttek hirdetésekre a cégek az Egyesült Államokban, mint 2007-ben – írja a TNS Media Intelligence közleményében.

A visszaesés annak ellenére következett be, hogy a harmadik negyedévben az olimpiai játékok és az elnökválasztás is növelhette volna a reklámköltéseket. Ráadásul az utolsó negyedév kilátásai sem fényesek.

 „Az előzetes adatok alapján további viszszaesés várható a reklámpiacon” – mondja Jon Swallen, a TNS Media kutatási vezetője. A szektorokon belül az internet lett a nyertes, amelynek hirdetési bevételei 7 százalékkal bővültek az első három negyedévben, ez az ütem azonban elmarad a korábbi évek növekedési tempójától.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.