BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Coca-Cola hisz márkái erejében, és nem változtat

A hirdetési, kommunikációs stratégiánkon nem változtatunk a recesszió hatására, hiszünk a márkáink erejében, és folytatjuk a tudatos márkaépítést” – mondta lapunknak Spielmann Katalin, a Coca-Cola Magyarország médiamenedzsere.

„Bár nagyon sok bizonytalansággal jár, a recesszió inkább lehetőség a hirdetési piacon azoknak, akik tudják, mit akarnak, és ahhoz tartják is magukat” – hangoztatta. Ők is érzik a recesszió hatását ezen a piacon, látva a csökkenő televíziós árakat, a közterületpiac kihasználatlanságát. „Hirdetőként ebből erősen szeretnénk kijönni, és még inkább hatékonyan vásárolni médiát” – mondta.

„Globális szinten hisszük, nincs jobb időszak a mostaninál, hogy egy olyan fogyasztói termékeket gyártó cégről kommunikáljunk a fogyasztóinknak, mint amilyen a mienk, és olyan termékekről, mint amilyeneket mi gyártunk” – érvelt. „Továbbra is kommunikálnunk kell, kiemelt hangsúlyt fektetve a hatékonyságra, a fókuszáltságra és a minőségi kivitelezésre. És ez az, amit teszünk” – mondta.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.