BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Terjeszkedne a Hyundai Holding, a Csiki-Bege nem volt vonzó befektetés

Miközben az első negyedévben 43 százalékkal zuhant a magyar személyautó-piac, a Hyundai a tavalyi első negyedévi 347-ről 411-re növelte eladásait.

Az értékesítés negyedét az alsó középkategóriás i30 modell adta – tájékoztatta lapunkat Tüttő Tibor, a márkaképviselet, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, hozzáfűzve, hogy csak márciusban 249 új járművet adtak át a megrendelőknek, és ezzel a márka a legjobb egyhavi eredményét érte el hazánkban.

Az összesen 11 autómárkát képviselő anyacég, a Csehországban, Szlovákiában és Szlovéniában is leányvállalattal jelen lévő holland AutoBinck Holding NV ugyanakkor a válság ellenére is keresi az eladó kereskedéseket a régióban, ám a közelmúltban csődbe ment Suzuki Ász telephelye, valamint a csődvédelmet kért Csiki-Bege Autoplaza nem látszott vonzó befektetésnek a cég számára – mondta Tüttő László.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.