BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

IAB Hungary: itt a médiaszekció

Az online tartalomszolgáltatókat tömörítő Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) megszűnése után a tagok az Interactive Advertising Bureau Europe magyarországi szervezetén belül (IAB Hungary) folytatják munkájukat.

Az október 2-án tartott alakulóülésen a résztvevők elfogadták a munkacsoport alapszabályát, és Kardos Gábort, az Index ügyvezető igazgatóját választották a médiaszekció vezetőjének.



Kardos céljaikkal kapcsolatban elmondta: Egyfelől  szeretnénk újra rendszeresen publikálni hiteles, lehetőleg pontos hirdetési bevételi adatokat – ennek rendszerét ki kell dolgoznunk. Másfelől az online média szereplői közti egyeztetések működő fórumává kívánjuk tenni a szekciót.

A médiaszekció a jelenlegi 25 cégből álló tagsága minden eddiginél szélesebb körű médiaoldali szerveződést jelent: tagja többek között a lapunkat kiadó Zöld Újság Zrt. száz százalékos tulajdonosának, az Axel Springernek egyik cége, az Axel Springer Budapest is.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.