BUX 53,766.44
-1.85%
BUMIX 4,396.35
-0.40%
CETOP20 2,390.55
-0.52%
OTP 18,550
-2.50%
KPACK 16,800
0.00%
0.00%
0.00%
-1.32%
-1.79%
ZWACK 16,500
-0.60%
0.00%
ANY 1,560
-1.89%
RABA 1,445
-0.34%
+1.08%
+0.35%
0.00%
-2.17%
OPUS 238.5
+0.21%
+2.83%
-0.22%
-0.95%
-0.35%
OTT1 149.2
0.00%
+0.40%
MOL 2,654
-2.78%
-2.33%
ALTEO 1,490
-0.67%
-4.46%
+2.76%
EHEP 1,800
-4.00%
-0.39%
+0.44%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.72%
+0.35%
0.00%
0.00%
SunDell 38,200
+0.53%
-1.63%
+0.43%
-2.08%
0.00%
-2.11%
-1.57%
Forrás
RND Solutions

hirdetési piac

A kormány volt 2020-ban a legnagyobb hirdető az Egyesült Királyságban

Stratégiai céllá vált a lakosságának lehető legszélesebb körben történő tájékoztása a vírus veszélyességéről és az ellene való védekezésről.
2021.04.19 Olvasási idő:

Bíróság előtt a Google

Tisztességtelen piaci magatartással vádolják a techcéget.
2021.04.13 Olvasási idő:

Négy terület, amelyet teljesen átalakít az ipar 4.0

A negyedik ipari forradalmat legtöbbször a termelőszektorral kapcsolatban szokás emlegetni, pedig nem csak a gyárakban találkozhatunk futurisztikus megoldásokkal.
2018.08.07 Olvasási idő:

Boom a magyarországi hirdetési piacon

Az elmúlt években nagy mozgolódás volt megfigyelhető a hazai hirdetési piac szereplői között, ám a változások nem fogták vissza a szektor növekedését.
2018.06.06 Olvasási idő:

Sötét kilátások a hirdetési piacon

A globális gazdaság szempontjából is figyelmeztető jel, ha rosszabbul megy a világ legnagyobb reklámcégének. Márpedig a brit WPP megjárta a poklot tegnap.
2017.08.24 Olvasási idő:

Nevet vált a Freemail és az Origo tulajdonosa

2017.04.18 Olvasási idő:

Hirdetési piacunk a régió élmezőnyében

2016.01.06 Olvasási idő:

A rádiós piac reklámbevétel-növekedést vár

A hirdetési bevételek növekedését várja a hazai rádiós piac, de több faktor is bizonytalanná teszi a bővülés mértékét - nyilatkozta a nagyobb vételkörzetű médiumokat összefogó Rádiós Műsorszolgáltatók Egyesületének (Rame) elnöke az MTI-nek.
2015.04.09 Olvasási idő:

A Google idén lenyomja a Facebookot

Az eMarketer előrejelzése szerint az idei évben a Google gyűjti majd be a legtöbb profitot az amerikai display hirdetési piacon.
2012.09.21 Olvasási idő:

Összeszedte magát az amerikai reklámpiac

Az országos hirdetők segítettek némileg talpra állítani az outdoor és rádiós piacot Amerikában - írja a Kreatív Online az Advertising Age cikkére hivatkozva.
2010.08.25 Olvasási idő: