BUX 41,929.63
+1.10%
BUMIX 3,962.48
+1.62%
CETOP20 1,970.31
0.00%
OTP 9,986
-2.95%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.14%
-0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,610
+0.62%
RABA 1,190
+3.03%
0.00%
-0.61%
+6.16%
+0.46%
OPUS 191.4
+4.02%
+12.00%
0.00%
0.00%
+2.47%
OTT1 149.2
0.00%
+4.04%
MOL 2,714
-0.07%
0.00%
ALTEO 2,390
+1.70%
-9.09%
+0.60%
EHEP 1,550
+2.31%
0.00%
+0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.86%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-4.42%
0.00%
+1.48%
+7.14%
+3.75%
-4.96%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+4.55%
NAP 1,180
+0.68%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Vegetáriánus irányt vesz a McDonald’s

A McDonald’s németországi leányvállalata a jövőben fokozottabban koncentrál a nőkre és a vegetáriánusokra a forgalom bővítése érdekében. A stratégiaváltás oka, hogy tavaly a gyorsétterem árbevétele 2,6 százalékkal, 2,9 milliárd euróra csökkent. Az idén a lánc 25-30 éttermet nyit Németországban, főleg repülőtereken, pályaudva-rokon, autópályák mentén és bevásárlóközpontokban – tudósított az N24. Tavaly 28 új McDonald’s étterem nyílt Németországban, ahol a leányvállalat a múlt év végén összesen 1361 éttermet működtetett, a foglalkoztatottak száma pedig 60 ezer volt. A németországi nyereségadatokról a cég nem ad tájékoztatást, de szakértők szerint ez a McDonald’s negyedik legfontosabb piaca az Egyesült Államok, Japán és Franciaország után. A cég meglepően jó globális eredményeket tett közzé a tavalyi utolsó negyedévről. A vállalatcsoport összehasonlítható alapon 2,3 százalékkal növelte az éttermi eladásait világszerte, a nettó eredmény pedig az utolsó negyedévben 23 százalékkal, 1,22 milliárd dollárra nőtt. VG

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek