A hirdetésben az ír fapados Pinocchióként ábrázolta Stelios Haji-Ioannou-t, az easyJet alapítóját, mivel a légitársaság azt állította, hogy riválisa nem közöl valós adatokat a járatok pontosságát illetően - jelenti az AFP.
A Ryanair azt kifogásolta, hogy az easyJet nem ad hetente tájékoztatást a járatkésésről, most viszont a cég vezére, Michael O’Leary elnézést kért a hirdetését. A Ryanair elismerte, hogy Haji-Ioannou-nak személy szerint nem volt része a jelentésekkel kapcsolatos döntésben.
A Ryanair erőteljes nyilatkozatairól ismert vezérigazgatója elismerte a tévedést és a cég 50 ezer fontnyi kártérítést fizet az easyJet alapítójának. O’Leary emellett hozzátette, hogy cége továbbra is erőfeszítéseket tesz azért, hogy a versenytársa közölje a pontossággal kapcsolatos adatokat.
A két cég csatája egyébként jó ideje tart, az easyJet a közelmúltban csatát nyert azzal, hogy a brit reklámhatóság megtévesztőnek ítélte meg a Ryanair két reklámját.