A világ második legnagyobb sportcikkgyártója, a német Adidas árbevétele 20, nettó nyeresége 25 százalékkal – 3,47 milliárd, illetve 266 millió euróra – nőtt a harmadik negyedévben 2009 hasonló időszakához képest. A forgalombővülés a devizaárfolyam-változások kiszűrésével is elérte a 10 százalékot, így az idei éves növekedési ütem is 8 százalék körüli lesz. A lendület jövőre is folytatódhat a kínai és orosz kereslet felfutása miatt.
A herzogenaurachi cég részvényei mégis estek, mivel az elemzői átlagbecslésnél kisebb (10-15 százalékos) fajlagos profitjavulást vár 2011-ben. n Bloomberg
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.