A főleg kozmetikai termékeket gyártó, hamburgi központú Beiersdorf árbevétele 8,7, adózott nyeresége 3,1 százalékkal – 1,53 milliárd, illetve 101 millió euróra – nőtt az idei harmadik negyedévben 2009 hasonló időszakához képest. A profit közel 11 millió euróval elmarad az elemzői átlagvárakozástól, miután a meghatározó fogyasztásicikk-üzletág forgalmának bővülését továbbra is fékezte az összességében pangó európai kereslet. Kontinensünkön az első kilenc hónapban 1,5 százalékkal gyengült a forgalom, az árfolyamváltozásokat és egyéb torzító tényezőket kiszűrve. n Bloomberg
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.