BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Háromnegyedével bővült az LVMH profitja

A Louis Vuitton márkát is birtokló LVMH csoport adózott eredménye 73 százalékos növekedéssel 3,03 milliárd euróra emelkedett az egy évvel korábbi 1,76 milliárd euróról 2010-ben, a bevétel pedig 20,3 milliárd euróra rúgott, ez 19 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi forgalmat. A cég üzemi nyeresége 4,3 milliárd euró lett, ez 29 százalékos emelkedés a 2009-es eredményhez képest; ehhez jelentősen hozzájárult a TAG Heuer órák és a Moët & Chandon pezsgők értékesítésének jelentős javulása is. VG

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.