BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Sokakat befolyásolnak az akciós újságok

A GfK Hungária legfrissebb eredményei szerint egyre erősödik a vásárlásoknál az akciók, promóciók szerepe. Azok közül, akik akciós újságot kapnak, minden negyedik személy ez alapján vásárol. A felmérés szerint 2009-hez hasonlóan tavaly is elsősorban az alapvető élelmiszerek akcióit követték nyomon a vásárlók, emellett a tejek és tejtermékek, illetve a húsok és húskészítmények iránt volt legnagyobb az érdeklődés. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.