Továbbra is a Volkswagen Golf vezeti az eladási toplistát Európában, a második helyre a Renault Clio lépett. Az eredmény nagyrészt a francia piacon tavaly decemberben még tartó roncsbeszámítási akciónak volt köszönhető, ugyanis a mostani forgalombahelyezések megrendelései legnagyobbrészt még akkor köttettek.
Februárban az európai piacok többsége pozitív újautó eladási eredményekről számolt be, így a kontinens összeladásai újra belépett a pozitív tartományba, 2010 márciusa óta először. Az összeurópai újautó piac 1,8 százalékkal növekedett a hónapban tavaly februárhoz képest. Az éve első két hónapjának eladási eredményei 0,4 százalékot emelkedtek. 2010 júniusa óta ez az első pozitív eredmény éves viszonylatban.
A legtöbb piacon emelkedés volt tapasztalható, kivéve Nagy-Britanniában (-10,2 százalék), Görögországban (-58,2 százalék), Olaszországban (-20,6 százalék) és Spanyolországban (-25,8 százalék). Franciaországban 204,400 darab újautó talált gazdára februárban, mely szám a JATO piackutatási tevékenysége kezdete óta (1980) a mindenkori legmagasabb.
Gareth Hession, a JATO kutatásért felelős alelnöke a következőképpen kommentálta a hónap eseményeit: Bár néhány szegmens eladásai még mindig elmaradnak a tavalyi roncs-beszámítási korszak rekordjaitól, a piac összességét nézve már láthatók a növekedés jelei. A megújult Passat, valamint a megújult Opel/Vauxhall Astra és Corsa modellek eladási sikerei egyértelműen azt bizonyítják, hogy megéri a termékfejlesztés, hiszen ez bizonyul az eladások egyik fő mozgatórugójának.