BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Háttérből tervez a TV2

A tematikus adóknál bővítene a cég, amely pozíciói stabilizálására törekedett

„Az idei első negyedévben számunkra az volt a fontos, hogy a helyzetünket a piaci körülményektől és a versenytársaktól függetlenül stabilizáljuk, ezt pedig sikerült megvalósítanunk” – mondta lapunknak adott interjújában Simon Zsolt, a TV2 októberben kinevezett vezérigazgatója. Mint mondta: ebben az időszakban megtartották az átlagosan 20 százalék körüli közönségarányukat, valamint a teljes napon mért nézettségüket is. Sikerként értékeli azt is, hogy nem mentek bele semmilyen adok-kapokba az RTL Klubbal és a Való Világgal szemben sem. Úgy véli: egy kisebb vagyont is elkölthettek volna ellenkampányra vagy bármilyen vele szemben állított drága műsorra, de az lényegében ablakon kidobott pénz lett volna.

Az idei terveikről a Világgazdaságnak elmondta: a tematikus csatornák területén szeretnének bővülni, ezt akár új adók indításával vagy meglévők megvásárlásával is elképzelhetőnek tartják. Emellett fizetőssé kívánják tenni egyes online tartalmaikat, valamint ismét értékesítési rendszert váltanának, hogy a tévés reklámpiac felfutásából jobban tudjanak profitálni. A héten indult műsorstruktúrájukat nem a „tükörprogramozás” jellemzi, hiszen alternatívát kívánnak nyújtani a nézők és a hirdetők számára is. 7. oldal

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.