Hazai portfólióból álló új online hirdetési csatornát indít Csak Férfiaknak néven a Thinkdigital, amelyen keresztül havi ötszázezer sport, hírek, autók és videojátékok iránt érdeklődő hazai internetezőt érhetnek el a hirdetők egyszerűen, közös kampányplatformon. A megoldást romániai példából kiindulva vezetik be hazánkban. „Magyarországon jelenleg nincs kifejezetten férfiaknak szóló tömeges médiatermék. Online elérésük több tematikus site megfelelő összefogásával érhető el, ehhez nemzetközi szinten már kiépítettük a megfelelő értékesítési hátteret” – mondta Szávuly Krisztián, a Thinkdigital magyarországi country managere.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.