A világon elsőként mutatnak be a széles folyosóban (és az előterekben is) alkalmazható raktárnavigációt. Ezzel lehetőség nyílik arra, hogy a szűkfolyosón kívül történő folyamatok is még hatékonyabban és biztonságosabban irányíthatók legyenek. A vállalat már két éve piacon lévő, szűkfolyosóban használható raktárnavigációjával a gyakorlatban akár 25 százalékkal magasabb rakodási teljesítmény is elérhető. Ettől a rendszertől alapjában különbözik a most bemutatkozó: míg a szűkfolyosóban a targonca helyzetét az RFID technológia és a raktárpadlóba telepített transzponderek segítségével határozza meg, addig a széles folyosóban mindezt egy speciális helymeghatározó rendszer végzi.
A hamburgi vállalat a májusi kiállításon mutatja be vezető nélküli szállítórendszerét, az automata raklapmozgatót (Auto Pallet Mover – APM) is. A gyakorlati teszteken sikeresen bizonyított és néhány felhasználónál már alkalmazott megoldás (erről a Világgazdaság március 17-i Logisztika összeállításában számoltunk be) legfőbb alkalmazási területe a rendszeres szállítási feladatok (például az áru beérkezésétől vagy a gyártástól a polcon található átadóhelyhez) ellátása.
Szintén az intralogisztikai világkiállításon mutatja be a Jungheinrich flottamenedzsmentjét. A felhasználók igényei alapján kialakított rendszer fokozza a raktárakban az átláthatóságot és a biztonságot, továbbá lehetővé teszi anyagmozgató gépflotta több telephelyen való (akár országon kívül is) egyidejű, hatékonyabb irányítását.
A vásáron a vállalat több, nemrég piacra került más újdonsága is látható lesz. Egyebek között az új típusú elektromos emelőkocsi, az elektromos gyalogkíséretű targonca, a szuperelasztikus meghajtókerékkel felszerelt új vontató, és számos újonnan fejlesztett anyagmozgató gép. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.