A 2010-es Spektrum-arculatváltás után 2011 áprilisára átalakította a korábbi TV Dekót a tulajdonos, a Chello Central Europe, a csatorna Spektrum Home néven fut tovább két új, napi műsorral. A cég vezérigazgatója, Málnay B. Levente a Világgazdaság kérdésére elmondta, a kábelszolgáltatók pozitívan fogadták a döntést, miszerint a másfél millió háztartásban nézhető, lakberendezéssel foglalkozó tévé egy „umbrella brand” alá kerül.
„Nem az a célunk, hogy ez legyen a tízcsatornás portfóliónk legnézettebb csatornája, hanem az, hogy a sportműsor, a sorozatok, a szappanoperák miatt tévét bekapcsoló nézőknél biztos második választás legyen. A Spektrum az egész univerzummal foglalkozik, a Spektrum Home viszont az ember szűkebb környezetét, a mikrouniverzumot mutatja be” – mondta.
Közlése szerint a márkaváltás együtt járt két új műsor indulásával: az egyikben Ullmann Mónika fúr-farag, esztergál és átalakít (az első adásban ősrégi, kemény fedeles bőröndből készít egyszemélyes kanapét), a másik széria a kertészettel, növénykultúrával foglalkozik, McMenemy Márk tréfás szkeccseivel feldobva. A csatorna Csehországban és Szlovákiában is új név alatt fut ezután: a vezérigazgató szerint hangsúlyosabb lesz a lokális gyártás, azaz 2012-ben elképzelhető akár cseh széria is.
Április 18-án a cég új csatornát is indított: a Megamax gyerektévé elsősorban a 8–12 éves fiúkat célozza meg. Az adó a régióban elsőként Magyarországon látható, április 18. és augusztus 31. között egyelőre hatórás műsorsávban, legfőbb riválisai közé tartozik a Cartoon Network és a Disney Channel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.