Cégvilág

Eladta az Est Media a Time Out magazint

Az Est Media a kisebbségi tulajdonos érdekkörébe tartozó személy részére eladta az EMG Médiacsoport Kft-nek a Time Out Budapest magazint kiadójában D-E-G Lapkiadó Kft-ben meglévő 80 százalékos részesedését – tette közzé a vállalat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.

A tervek szerint a D-E-G Kft. új, a Time Out Budapest magazin működését kizárólagosan finanszírozni vállaló szakmai befektetőt von be a lap kiadásába. Ha ez megvalósul, akkor az Est Média a D-E-G Kft.-vel szemben a korábbi működés finanszírozásából eredő, lényegességi küszöb alatti követelését részesedésre váltja, és ezzel kisebb, nem meghatározó részben ismét tulajdonosa lenne a Time Out Budapest magazint kiadó, az új befektetővel megerősített cégnek.

Az Est Media hangsúlyozza, a Time Out Budapest magazin ugyanis a print portfolió olyan részét képezte, amelyre a jövőben nem helyez kiemelt hangsúlyt, figyelemmel arra is, hogy a reorganizációs folyamat soron következő lépései azt célozzák, hogy az Est Media visszatérjen a program guide és az event területen a bizonyítottan sikeres alapokhoz, és onnan álljon ismét növekvő pályára.

print reorganizáció Sziget Est Media üzletág event time out
Kapcsolódó cikkek