BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Eladta az Est Media a Time Out magazint

Az Est Media a kisebbségi tulajdonos érdekkörébe tartozó személy részére eladta az EMG Médiacsoport Kft-nek a Time Out Budapest magazint kiadójában D-E-G Lapkiadó Kft-ben meglévő 80 százalékos részesedését – tette közzé a vállalat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.

A tervek szerint a D-E-G Kft. új, a Time Out Budapest magazin működését kizárólagosan finanszírozni vállaló szakmai befektetőt von be a lap kiadásába. Ha ez megvalósul, akkor az Est Média a D-E-G Kft.-vel szemben a korábbi működés finanszírozásából eredő, lényegességi küszöb alatti követelését részesedésre váltja, és ezzel kisebb, nem meghatározó részben ismét tulajdonosa lenne a Time Out Budapest magazint kiadó, az új befektetővel megerősített cégnek.

Az Est Media hangsúlyozza, a Time Out Budapest magazin ugyanis a print portfolió olyan részét képezte, amelyre a jövőben nem helyez kiemelt hangsúlyt, figyelemmel arra is, hogy a reorganizációs folyamat soron következő lépései azt célozzák, hogy az Est Media visszatérjen a program guide és az event területen a bizonyítottan sikeres alapokhoz, és onnan álljon ismét növekvő pályára.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.