A Facebook grafikon, amitől szívrohamot kap a Google
A Citigroup mérése azt volt hivatott megmutatni, melyik portálon mennyi időt töltenek az amerikai internetezők. A szakértők 2006-tól 2011 harmadik negyedévéig vették fel az adatokat. A grafikonból jól látszik, hogy a Yahoo-hoz köthető 14 és 10 százalékos részesedés között mozognak az eltelt öt évben, míg a Microsoft valamivel 8 százalék alatt egyensúlyoz. Mindhárom cég folyamatos megújulásban van, mégsem mutatott jelentős változást az elmúlt években.
Eközben a Google 2 százalék körüli értékről 12 százalékig tornázta fel magát az eltöltött idő tekintetében, a leglátványosabb azonban a Facebook teljesítménye. A közösségi portál 2007-es indulásakor kezdte az enyhe emelkedést, amely 2009-ig tartott. Ekkor viszont repülőrajtott vett a portál, és egyenletesen erős emelkedéssel mostanra 16 százalékot harcolt ki magának. A trend láthatóan növekvő, miközben a Google az elmúlt évben nem produkált igazi emelkedést.


