A Coop vásárlói évente mintegy 180 milliószor döntenek az üzletlánc márkatermékei mellett, ezzel a bolti forgalom közel 25 százalékát adják. Erre alapozva egy-két év alatt akár ezerre is bővülhet a Coop saját márkás termékeinek mai 700–750-es választéka – mondta el lapunknak Nagy Lajosné, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának idén megválasztott, a saját márkás termékekért felelős tagja. Kiemelte: a Coop Csoport nagy hangsúlyt fektet az egységes választék kialakítására. Ennek jegyében kapnak egyre nagyobb szerepet a saját márkás termékek is, amelyek kapcsán kiemelt figyelmet fordítanak ezen árucikkek összetételére és külső megjelenésére. Az üzletlánc törekszik a lehető legjobb ár/érték/minőség arány elérésére, ezért szigorú előzetes szűrést végeznek az anonim tendereztetés során kiválasztott termékeknél. Emiatt számtalan példa van arra, hogy a márkás termékeket és az ahhoz hasonló, de Coop logóval ellátott árut ugyanaz a gyártó készíti. A hazai gyártók, beszállítók elsőbbséget élveznek nálunk a külföldivel szemben, amennyiben megfelelnek a szigorú minőségbeli feltételeknek, valamint termékeik ár-érték és minőség tekintetében azonos tulajdonsággal rendelkeznek – avatott be Nagy Lajosné. – Emellett a boltmegújítási programunkkal összhangban valósult meg saját márkás termékeink csomagolásának megújítása is, amely az egységes arculat kialakítását szolgálta, valamint lehetővé tette a brand újrapozicionálását is – tette hozzá.