A cég a közleményben hangsúlyozza, hogy bár a SZÉP Kártya piacon eddig megjelent három szereplő komoly pozíciókat szerzett idén, de a piacot minden évben újra lehet osztani.
Az Optisoft kiemeli: az esetleges váltás semmilyen többletköltséggel nem jár sem a munkáltatónak, sem a munkavállalónak, hiszen a kártya költsége a kibocsátót terheli.
A közlemény idézi Pintérné Zlota Anikót, a Tempo Egészségpénztár igazgatótanácsának elnökét, aki kiemelte: a Tempo Egészségpénztár aktív egészségpénztárként működik, ezért ennek mintájára a Tempo SZÉP Kártya piacra lépése esetében sem egy passzív kártya kibocsátást szeretnének megvalósítani. A tagokat és a munkavállalókat egyaránt az egészségtudatosságra és tudatos fogyasztókká szeretnék alakítani különböző egyedi akciókkal, rendezvényekkel, szűrésekkel - tette hozzá az elnök.
Semerédy Péter, az Optisoft igazgatótanácsának elnöke a közlemény szerint elmondta: az Optisoft egészségpénztári szolgáltatóként eddig mintegy 180 000 kártyát bocsátott ki a cafeteria területén.
A kormányrendelet úgy tette lehetővé új szereplők belépést, hogy már nem minimum 100 ezer saját kibocsátású bankkártya, hanem 100 ezer saját kibocsátású készpénzhelyettesítő fizetőeszköz meglétét írja elő. Ezzel pedig megnyitja a piacot a nem banki szolgáltatók, így a különböző egészségpénztári kártyákat kibocsátók előtt is. Ehhez feltétel még, hogy legalább a 35 ezer fő feletti településeken (26 ilyen település van) legyen kirendeltségük.
S hogy a Széchenyi Pihenőkártya szabadidő zsebéből (kedvezményes adózás évi 75 ezer forintig) számos sportolással összefüggő költséget (pl. uszodai belépőt, terembérletet) fizethetnének a dolgozók, amire eddig is lett volna igény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.