BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

MTV: harmincból csupán két szerény helyezés

2013 negyedik hetében 17,78 százalékos közönségaránnyal az RTL Klub nyert, a TV2-nél 14,73 százalékot mért a Nielsen, az M1 kerek 8 százalékot jegyezhetett fel.

A kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub 16,2 százalékára csak 13,7-tel tudott válaszolni a TV2. A fiatalabb nézőknél a Cool TV és a Film+ is népszerűbb volt, mint a köztévé egyes számú csatornája. A 18-49-es célcsoportban a Barátok közt szappanoperát a Cobra 11 és az RTL-es Híradó követte múlt héten a lista élén, azokat pedig a Fókusz, A Kód és a Castle, azaz a TV2 csak a hetedik pozíciótól van jelen a listán.

A teljes lakosságban csak kicsit más a helyzet, itt az első négy helyet vitte el az RTL Klub. Az M1 két műsorral van a top 30-ban, a Gasztroangyal 22. lett, a Híradó pedig 29.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.