BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Többet költenek kávéra a magyarok

Egy átlagos vásárló mintegy 8000 forintot költött kávéra 2012 január-októberben, szemben az előző év azonos időszaki 7400 forinttal. A GfK Hungária Piackutató Intézet elemzése szerint a növekedést az átlagosan 15 százalékos áremelkedés okozta, ugyanis a kávépiac mennyiségben 6 százalékkal csökkent. A legnagyobb szegmensnél, azaz az őrölt-pörkölt kávénál a háztartások a vásárolt mennyiséget visszafogják, és egyre inkább elmozdulnak az olcsóbb - főként sajátmárkás - termékek irányába.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.