Repülőműszaki szakemberek szerint közvetlenül a forgalomba állítás után a legtöbb géptípusnál fordulnak elő ilyen hibák, amelyeket a gyártó megpróbál a lehető leggyorsabban kiküszöbölni. Amerikai illetékesek pénteken közölték, hogy a gép biztonságos, de átfogó vizsgálatra van szükség annak megállapítására, hogy nincs súlyos, javítandó tervezési hiba a 787-eseken. A Boeinghez eddig 800 megrendelés érkezett a 207 millió dollárba kerülő, döntően szénszálas műanyagból készült gépre, amely alacsony tömege és innovatív megoldásai miatt a cég szerint ötödére csökkentheti a légitársaságok üzemanyag-költségeit.
Európában elsőként a lengyel LOT légitársaság fogja az álomgéppel szállítani az utasokat. Holnaptól a Dreamlinerek a Varsó-Chicago járaton, február elsejétől a torontói, harmadikától a New York-i, márciustól pedig a pekingi vonalon is repülni fognak. A gépek érkezésével a lengyel társaság fokozatosan kivonja Boeing 767-eseit a flottából, amelyből jelenleg négy teljesít szolgálatot. A gépen konfigurációtól függően 242-280-an utazhatnak, utazósebessége 913 kilométer óránként. Hatótávolsága 15700 kilométer, elődjéének csaknem másfélszerese.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.