Valójában nem új fejlesztés, hanem az IS 250-es kistestvértől származik a felső-középkategóriás Lexus aktuális alapmotorja: a korábbi 2995 köbcentiméteres (249 LE/310 Nm) helyett 2,5 literes, V6-os szívómotor (209 LE/253 Nm) mozgatja a hozzávetőleg ugyanazt az 1640 kilós tömeget. Rövid áttételezésű, hatfokozatú automatát társítottak hozzá, a japán presztízsautó 8,6 másodperc alatt gyorsul százra és 225 km/órás csúcssebességre képes.
Alulról is készségesen húz, aztán 3500-tól rátesz egy lapáttal és lendületesen gyorsít, miközben egyre hangzatosabban gurgulázik. A GS 250 vérbeli sportlimuzin helyett inkább egy kulturált és kényelmes utazóautó: selymesen jár és többnyire rendkívül csendes a V6-os, az automata lágyan cseréli az áttételeket, a futómű pedig ügyesen vasalja ki a legtöbb úthibát. Habár a start-stop rendszert és egyéb fogyasztáscsökkentő megoldásokat nélkülözi az autó, a 9,0 literes tesztátlaggal elégedettek voltunk.
11 990 000 forintos alapárával a GS 250-es ugyan drágább az (egyébként „csak” négyhengeres motorral szerelt német) ellenfeleknél, ám ezt magasabb alapfelszereltséggel kompenzálja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.