Azt viszont továbbra sem tudni, hogy mikor szállhatnak fel a légitársaság első moszkvai járatai. Az orosz fél lapértesülések szerint a légitársaság tulajdonosi szerkezetén talált kifogást. „Az alapító részvényeseinkre vonatkozó állítások tényszerűen hibásak és a továbbiakban nem kívánunk pletykákat kommentálni, főleg akkor, ha azok nyilvánvalóan alaptalanok és ismeretlen forrásból származnak. A Wizz Air továbbra is azon dolgozik együtt a hatóságokkal, hogy az utasok diszkont árakon utazhassanak ezeken az új útvonalakon” – fogalmazott Daniel de Carvalho kommunikációs igazgató. Az ír Ryanair már többször feljelentette a Wizz Airt, mert szerintük egy máltai bejegyzésű cég tulajdona, amitől négy, egyaránt máltai tulajdonosi szinten keresztül lehet eljutni a legfelső szinthez, egy Stuart Blackburn nevű személyhez.
A magyar Polgári Légiközlekedési Hatóság tavaly október 25-én jelentette be, hogy a Wizz Airt jelölték ki arra, hogy Budapestről Antalyába, Isztambulba és Moszkvába indíthat járatot. Az orosz utazási szövetség hírportáljának egy nevének elhallgatását kérő szakértő azzal magyarázta az orosz hatóságok késlekedését a Wizz Air engedélyének kiadásával kapcsolatosan, hogy az orosz-magyar kormányközi megállapodásban nemzeti légitársaságról van szó, amely jogot kaphat arra, hogy rendszeres járatot üzemeltethessen a két ország között. A Wizz Air azonban, bár budapesti székhellyel rendelkezik, ténylegesen nem magyar légitársaság, mivel az Indigo Partners amerikai magáncég alapítóként vesz részt benne. Szijjártó Péter a Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági államtitkára december 20-án folytatott egyeztetéseket Moszkvában annak érdekében, hogy a Wizz Air elindíthassa közvetlen járatát a magyar és az orosz főváros között.
A Wizz és a Rynair rivalizálása hamarosan új piacon is kiéleződhez, hiszen az utóbbi április végétől Marosvásárhelyről is indít járatokat Brüsszelbe és Pisába. Előbbi pedig óriás beruházásra is készül: márciustól új személyzeti képzési központot telepít Budapesten 4 milliárd forintból. A központban lesz egy Airbus A320 repülőgép-szimulátor, repülőgép-utastér és egy tűzoltás gyakorlására kialakított létesítmény is. A beruházás tíz év alatt valósul meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.