Cégvilág

Hajósék műsora rögtön az első lett

Az év 16. hetében bemutatkozott végre a TV2 újabb show-ja, a gyerekekkel készülő Az ének iskolája című tehetséggondozó műsor, amelyhez a csatorna két képernyőst is átcsábított az RTL II-ről: Friderikusz Sándor a Legyen ön is milliomost, Hajós András a Heti hetest hagyta ott a zenés műsor kedvéért.

A kisiskolásokkal felvett Voice igen szép számokkal nyitott, ami rá is fért a nézettségi versenyben rendre alulmaradó TV2-re: az első adást 1 millió 416 ezren követték a teljes lakosságban, ennél többen csak a Barátok közt újabb eseményeire figyeltek (1 millió 461 ezer volt a legerősebb estén).

A TV2-nek azonban nagyobb öröme nem is lehetett a Nielsen-görbék láttán, mert a Jóban Rosszban ugyan egymillió körül mozog, de jóformán csak a reggeli műsorsávban tud huzamosabb ideig nyerni.

Az RTL Klub viszont sikerre vitte az Éjjel-nappal Budapest formátumát, amely már többször szállított jobb közönségarányt, mint Berényi Miklós és szomszédai.

A fiatalos fikciós sorozat gyakran megy 30 százalékos közönségarány fölé a kereskedelmi célcsoportban, de teljes lakosságban is gond nélkül hozza Joe és a galerije az 1,1 milliót, néha az 1,2-őt is. A piacvezető RTL-nek a heti sorozatok terén is egyértelmű az előnye.

Éjjel-nappal Budapest hajós andrás Friderikusz Sándor Ének iskolája
Kapcsolódó cikkek