BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Subaru: a legnagyobb piac az Egyesült Államok

A Subaru hagyományosan erős a svájci és a német piacon, de ha a világszintű eladásokat nézzük, jól látszik, hogy az Egyesült Államok és Kína is évről évre komolyabb szereplő. Míg az összeurópai forgalom tavaly 43 ezer autót jelentett a Subarunak, addig csak Kínában 45 ezer kelt el, az USA-ban pedig 300 ezernél is több modell fogyott, ami nagyban hozzájárult ahhoz, hogy 2012 volt a márka legsikeresebb éve (707 ezer autó eladása világszinten).

Ami az itthoni eladásokat illeti, tavaly 88 darab új Subarut értékesítettek a márkakereskedések. A Subaru legjobb itthoni éve 2008 volt, ekkor 334 autó talált gazdára. Az aktuális magyarorszgági paletta hét tagot számlál, a sort a kis egyterű, a Trezia nyitja, mely ötmillióért vihető el.
A Trezia nem más, mint a nálunk nem kapható Toyota Verso S ikertestvére. A Legacy a klasszikus limuzin/kombi vonalat erősíti, 9 890 000 Ft-tól.

A sportos modellekhez a BRZ kupé (7 990 000 Ft) és az Impreza WRX STi (12 750 000 Ft) sorolható. A terepjárós fazonú kínálatban az XV jelenti a belépőmodellt (6 590 000 Ft), ezt követi a Forester (8 300 000 Ft), majd a sort az Outback (10 550 000 Ft) zárja.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.