BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nagy dolgokat a kreatív, másképp gondolkodó ember tud létrehozni

Paks A vállalkozáshoz óriási elszántság és elhivatottság kell. Egy cégvezető legyen jó szervező, meg kell látnia a lehetőségeket, s kudarc esetén sem szabad feladni. Mindezt Kovács Sándor mondja, aki 1986-ban indította első vállalkozását, és ma már három komoly céget tudhat magáénak Azurro, Fabrostone és Fabro Pincészet néven (fabro olaszul kovácsot jelent).

– Mindig volt bennem kitörni vágyás, önmegvalósítás utáni vágy, kreativitás, azt gondoltam, hogy én ehhez értek – mondta. Azt is elárulta, hogy egy idő után ez már elsősorban nem a pénzről szól, hanem arról, hogy kihívást találjon, s lehetőséget arra, hogy megmutassa, mit ér.

– Nagyon fontos, hogy a gyerekeink is itt képzelik el a jövőjüket, egyikük négy éve dolgozik a családi vállalkozásban, gyakorlatilag ő vezeti a Fabrostone-t. A kisebbik – iskola mellett – a marketinget, a kereskedelmet irányítja, feleségem biztos kézben tartja a pénzügyeket. Kovács Sándor szerint mindennek komoly szerepe van abban, hogy viszonylag komoly márkaneveket sikerült felépíteniük. Foglalkoznak betoncserép és betonburkolatok gyártásával, termékeiket Európa sok országába szállítják, és a pincészetükkel is jó úton haladnak a márkaépítésben.

Kovács Sándor azt mondja, egy vállalkozó, ha kellően nyitott szemmel jár, meglátja a lehetőséget, magáévá tudja tenni az új ismereteket, és maga mellé tudja gyűjteni ehhez a megfelelő szakembereket, sikerre vihet több vállalkozást is. Eredményes lehet a szorgalom, de nagy dolgokat a „kreatívak, a másképpen gondolkodók, a különlegesen látók” tudnak létrehozni.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.