Paks A vállalkozáshoz óriási elszántság és elhivatottság kell. Egy cégvezető legyen jó szervező, meg kell látnia a lehetőségeket, s kudarc esetén sem szabad feladni. Mindezt Kovács Sándor mondja, aki 1986-ban indította első vállalkozását, és ma már három komoly céget tudhat magáénak Azurro, Fabrostone és Fabro Pincészet néven (fabro olaszul kovácsot jelent).
– Mindig volt bennem kitörni vágyás, önmegvalósítás utáni vágy, kreativitás, azt gondoltam, hogy én ehhez értek – mondta. Azt is elárulta, hogy egy idő után ez már elsősorban nem a pénzről szól, hanem arról, hogy kihívást találjon, s lehetőséget arra, hogy megmutassa, mit ér.
– Nagyon fontos, hogy a gyerekeink is itt képzelik el a jövőjüket, egyikük négy éve dolgozik a családi vállalkozásban, gyakorlatilag ő vezeti a Fabrostone-t. A kisebbik – iskola mellett – a marketinget, a kereskedelmet irányítja, feleségem biztos kézben tartja a pénzügyeket. Kovács Sándor szerint mindennek komoly szerepe van abban, hogy viszonylag komoly márkaneveket sikerült felépíteniük. Foglalkoznak betoncserép és betonburkolatok gyártásával, termékeiket Európa sok országába szállítják, és a pincészetükkel is jó úton haladnak a márkaépítésben.
Kovács Sándor azt mondja, egy vállalkozó, ha kellően nyitott szemmel jár, meglátja a lehetőséget, magáévá tudja tenni az új ismereteket, és maga mellé tudja gyűjteni ehhez a megfelelő szakembereket, sikerre vihet több vállalkozást is. Eredményes lehet a szorgalom, de nagy dolgokat a „kreatívak, a másképpen gondolkodók, a különlegesen látók” tudnak létrehozni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.