– A hagyományok megőrzését és az arra épülő innovációt kiemelt feladatnak tekintjük a Gyulahús Kft.-nél – nyilatkozta lapunknak Daka Zsolt. A cég ügyvezetője elmondta, legfontosabb új termékük éppen a Gyulai kispáros kolbász, amellyel a városhoz kötődő világhírű hentes, Stéberl András kolbászreceptjét elevenítették fel, természetesen a mai kor igényeinek megfelelő módon. A húsgyáros 1935-ben a Brüsszeli világkiállításon Arany diplomát nyert a Gyulai kispáros kolbásszal.
– A termék beltartalma azonos a Gyulai kolbászéval, csak aprítottságában tér el attól. Abban némileg nagyobb szalonna- és húsdarabok találhatók, így más íz-harmóniák alakulnak ki. A termék alkalmazkodik a vevői elvárásokhoz – fogalmazott Daka Zsolt. Az ügyvezető kérdésünkre hangsúlyozta, a csemege külsejében is a korabeli időszakot idézi a retro fóliának keresztelt csomagolással.
– A vásárlók jól reagáltak az árunkra – hangsúlyozta az ügyvezető, aki kiemelte, törekednek arra, hogy folyamatosan újabb teret nyissanak termékeik előtt. Ennek a célkitűzésnek a részeként már tizenegy különböző gasztronómiai készítményt kínálnak a Mintamenza program számára.
– Természetesen az újdonságok mellett legalább ilyen fontos, hogy a vevők által kedvelt termékek a megszokott magas minőségben készüljenek el – szögezte le Daka Zsolt. A szakembertől megtudtuk, hogy a Gyulahús idei megalakulása óta növekvő tendenciát könyvelhet el.
– A legfontosabb természetesen az volt, hogy új cégként elnyerjük a húskombinát korábbi megrendelőinek bizalmát – vázolta a kezdeti időszak leglényegesebb teendőjét Daka Zsolt. – Mára ezen a területen jelentősen sikerült előrelépnünk, s mind bel-, mind külföldön folyamatosan növelni tudjuk piaci részesedésünket.
A Gyulahúsnak a hagyományoknak megfelelően Békés és Csongrád megye jelenti a legfőbb piacát, de a Dunától keletre eső megyékben is népszerűek. Stratégiai célnak tekintik ugyanakkor, hogy Nyugat-Magyarországon is minél erőteljesebben megvessék a lábukat, éppen ezért ennek érdekében több lépést tettek is az elmúlt időszakban.
– Szerencsére úgy tűnik, hogy eredménnyel jártunk, hiszen szinte nap mint írunk alá szerződéseket kisebb dunántúli partnerekkel, miközben természetesen a kereskedelmi láncokkal is sikerült megtartanunk a meglévő jó kapcsolatunkat – ecsetelte Daka Zsolt. – Emellett, ha minden jól megy, hamarosan megállapodás születhet egy új orosz partnerrel is.
Dr. Görgényi Ernő polgármester a Gyulahús Kft. munkájával kapcsolatban hangsúlyozta, amióta az önkormányzat működteti a helyi húsipar ezen részét, a cég gazdálkodása stabil, nincsenek kifizetetlen számlái, belföldi és exportpiacai, illetve árbevételei folyamatosan növekednek.
– Mindez és a szakmai elismerés, amiért köszönettel tartozunk a szakembereknek, szintén azt mutatja, hogy a cég önkormányzati tulajdonba kerülése jó ötletnek bizonyult – mondta dr. Görgényi Ernő.
– Egyben azt is alátámasztja, hogy a Gyulahúsnak van jövője.
Szintén új kitüntetés volt a Kárpát-medencei régióban tevékenykedő külhoni szervezetek számára kiírt Régiók Díja, amelyet a marosvásárhelyi Studium Alapítvány, a székelyudvarhelyi Modern Üzleti Tudományok Főiskolája Oktatási Központ, valamint a beregszászi GENIUS Jótékonysági Alapítvány kapott meg.
Kövér László, az országgyűlés elnöke a szerdai díjátadón kiemelte: a Magyar Termék Nagydíj a találékonyság és szakértelem jelzése, azok elismerése,
akik ismerik és alkalmazzák
a kiválóság törvényét, azért dolgoznak, fejlesztenek, hogy jóból kiválóvá váljanak.
Szintén új kitüntetés volt a Kárpát-medencei régióban tevékenykedő külhoni szervezetek számára kiírt Régiók Díja, amelyet a marosvásárhelyi Studium Alapítvány, a székelyudvarhelyi Modern Üzleti Tudományok Főiskolája Oktatási Központ, valamint a beregszászi GENIUS Jótékonysági Alapítvány kapott meg.
Kövér László, az országgyűlés elnöke a szerdai díjátadón kiemelte: a Magyar Termék Nagydíj a találékonyság és szakértelem jelzése, azok elismerése,
akik ismerik és alkalmazzák
a kiválóság törvényét, azért dolgoznak, fejlesztenek, hogy jóból kiválóvá váljanak.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.