Az igazgató elmondta, az üzletág indítása nem igényelt nagyobb fejlesztést, igaz, a Mol jelentős összeget költött arra, hogy előre kifizette a telefonokat és a kártyákat. Szerinte fél év elég lesz ahhoz, hogy megtapasztalják, merre halad a mobilüzletág, ám ahhoz, hogy eldőljön, sikeres lesz-e a Mol mobile, legalább egy év kell. Kifejtette, csak akkor terjesztik ki a mobilszolgáltatást más országokra, ha a Mol magyarországi hálózatában beváltja a hozzá fűzött reményeket. A Molnak éves szinten 50 milliárd forintos forgalmat jelentő kiskereskedelmi üzletágról elmondta, hogy ebből a dohányáru több 10 milliárdot hozott. A kiesést azonban nemcsak az értékesítési és hirdetési bevétel elmaradása okozza, hanem az is, hogy a dohány miatt többen bementek vásárolni a shopokba, s ha már ott voltak, más kiegészítő termékeket is vásároltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.