Moszkvai üzletnyitásra készül a CBA
A magyar élelmiszerek, például húsok, mézek, borok, pálinkák, konzervek minden várakozást meghaladó sikert arattak a múlt heti Arany Ősz elnevezésű moszkvai élelmiszeripari vásáron, ahol az áruházlánc közel félszáz féle élelmiszert – köztük saját gyártású borait, pálinkáit és lekvárjait – mutatott be és kóstoltatott meg a kiállítás látogatóival.
Amint Fodor Attila az áruházlánc kommunikációs igazgatója elmondta, a tapasztalatok alapján a CBA úgy döntött, hogy belép az orosz piacra is. A csoport eddig hat környező kelet-közép-európai ország helyi élelmiszerkereskedelmi csoportjával alakított ki társulási kapcsolatot.
A CBA a 2000-es években kezdett a határon túl is terjeszkedni. Mára a bolgár CBA Bulgária, a cseh Druzstvo CBA, a horvát NTL, a lengyel Nasz Sklep, a szlovák CBA Slovakia és a román CBA Nord West együttesen csaknem 6 ezer CBA-logóval ellátott egységet üzemeltet. A magyarországi üzletek száma összesen 3225.


