A hollandoknak nem hiányzik a hétfői levél
Eddig mintegy 2560 csomagautomata 250 ezer rekesszel áll Németország 1600 városában és településén az ügyfelek rendelkezésére. Több mint 5 millió ügyfél regisztrált a szolgáltatásra. A német állampolgárok 90 százaléka 10 percen belül talál csomagautomatát. Emellett a DHL saját modelleket is tervez felállítani, melyet a Polygon céggel közösen fejlesztett ki. A fejlesztésnél elsősorban az ügyféligényeket tartották szem előtt, azt, hogy minél nagyobb rekesznagyság variációt és maximális biztonságot nyújtsanak az ügyfeleknek. Az első DHL csomagautomaták hamarosan megjelennek a Hollandiában és Olaszországban is.
A Holland Postánál pedig jónak bizonyult az a döntés, hogy a heti hat napos kézbesítést öt napra csökkentették. A legkevésbé népszerű napot, a hétfőt vették le a kézbesítési ütemtervről. Ezzel a vállalat 41 millió eurós költségmegtakarítást ért el. Centralizációs stratégiájának folytatása érdekében a PostNL 11 depóját zárta be, így hálózatának karcsúsításával jelentősen tudta csökkenteni költségeit az idei év első negyedévében – áll a Postás Szakszervezet nemzetközi híreiben. A holland szolgáltató jelenleg azon dolgozik TNT Post UK üzletágával, hogy az Egyesült Királyságban folyamatos kihívások elé állítsa az Angol Postát.


