A közlemény szerint a projektben a tervek szerint kifejlesztenek egy olyan megnövelt önjáró képességű trolibuszt, ami jó alternatívája lehet a belvárosi autóbusz forgalomnak, mert részben kötetlen pályán mozogva gyorsan alkalmazkodik a változó városszerkezethez, csúcsforgalmi helyzetekhez.
Kovács László projektvezető az MTI-nek elmondta: eddig két busz prototípusát fejlesztették már ki, a 8 méteres kategóriában egy elektromos buszt és egy range extender meghajtású buszt. Jelenleg is dolgoznak a 9,5 méteres trolibusz, a CNG-busz, és egy elektromos változat kifejlesztésén.
Az evopro systems engineering Kft. által vezetett k+f projekt neves hazai vállalati és intézményi összefogással valósul meg és rendszerszintű megközelítést alkalmaz: azaz a járművet, az infrastruktúrát, és az üzemeltetést egységként kezeli.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.