BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Milliónyi új hirdetés érkezett már a Jófogásra

Az OLX.hu lekapcsolása óta mintegy 1,2 millió új hirdetést adtak fel a Jófogás.hu-ra.

Az OLX.hu május 11-i lekapcsolása óta mintegy 1,2 millió új hirdetést adtak fel a Jófogás.hu-ra, ebből több mint százezer a korábbi OLX-es felhasználóktól érkezett – tájékoztatta a Világgazdaságot Palocsay-Zubor Géza, az apróhirdetési oldalt működtető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. A társaság a múlt hét végén zárta le az adatbázisok integrálását, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy azokat a felhasználókat, akik az OLX.hu lekapcsolása után inaktívak voltak a hirdetéseik és fiókjuk aktiválásában, törölték a rendszerből.

A megszűnt OLX.hu-ról a Jófogás.hu-ra átvitt hirdetések közül a legtöbb a ruházat, illetve az autóalkatrész kategóriába esett, ezek együtt az összes aktivált hirdetés 30 százalékát adták. A felhasználói aktivitást jól mutatja, hogy az OLX.hu lekapcsolását követően másfél nap alatt több mint 70 ezer felhasználó félmilliónál is több hirdetést aktivált a Jófogás rendszerében. Négy héttel a folyamat elindulása után pedig a teljes OLX-es adatbázis mindössze 15 százalékát nem aktiválták az új felületen.

„A két rendszer integrálását követően a legfontosabb feladatunk az esetleges duplikációk szűrése, tisztítása, valamint a már megkezdett belső folyamatok és a működés további fejlesztése” – jelezte Palocsay-Zubor Géza. A társaságnál nem feledkeznek meg a fejlesztésekről sem, mától például a 40 és 80 kilogramm közötti termékekre vonatkozó háztól házig kiszállítási szolgáltatást a háztartási nagygépek mellett más kategóriákra, így például a bútorokra és egyéb gépekre is kiterjesztik.

Az idei tervek között szerepel a Szállás.hu-val indított együttműködés kibővítése, míg eddig csak a kuponos ajánlatok jelentek meg a Jófogás.hu-n, addig a jövőben a teljes szállásadatbázis elérhető lesz az oldalon keresztül is. Emellett több olyan partnerségi megállapodást készítettek elő, amelyek szintén ebben az évben elindulhatnak, és erősíthetik a tartalomkínálatot.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.