Tegnap kötötte meg a szerződést az első spanyolországi ügyféllel az OpenGastro, míg Londonban, ahol áprilisban indították el a szolgáltatást már több mint 50 partnerük van – közölte lapunkkal Sziebig Péter, a társaság ügyvezető igazgatója. A céget a Netpincér egykori tulajdonosai hozták létre 2014 elején, a megoldásuk célja, hogy segítsenek a vendéglátóhelyeknek abban, hogy az online térben is láthatóvá váljanak. A társaság az ehhez szükséges szolgáltatást kínálja, vagyis az ügyfeleknek csak az aktuális információkat kell átadniuk, és nem kell erőforrásokat fordítaniuk például a mobilos vagy a közösségi oldalakon való megjelenésre. Magyarország, illetve a már említett két ország mellett Németországban és Írországban is elérhető a szolgáltatás.
„Dolgozunk az indiai megjelenésen is, már elkészült az ottani oldalunk, beáraztuk a megoldásunkat, jelenleg a jogi háttérmunkát végezzük” – mondta el Perger Péter, a vállalat termékfejlesztési igazgatója. Az OpenGastro a különböző piacokon eltérő árakat alkalmaz, így míg Magyarországon nagyjából 60 ezer forint körül alakul a szolgáltatás éves díja, addig Németországban 450, míg Írországban közel 800 euró.
„Most azon dolgozunk, hogy elérjük az 500 ügyfelet, amit legkésőbb idén őszig szeretnénk megtenni. Egyelőre saját tőkéből terjeszkedünk, de ha elérjük az ezres partnerszámot, akkor már szintet kell lépnünk. Onnantól gyorsabb terjeszkedés indulhat, amihez tőkét kell bevonnunk. Ennek érdekében egyébként már idén év végén több potenciális befektetővel tervezünk tárgyalásokat” – jelezte Perger Péter. „Németországban nagyjából 120 ezer olyan vendéglátóhely van, amelyet érdekelhet a szolgáltatásunk, a spanyolországi megjelenéssel pedig egy újabb világnyelven lettünk elérhetők. Az éves fix díj kiszámíthatóvá teszi a partnereinknek a marketing költségeket, ami például a jutalékos rendszerben működő ételrendelési szolgáltatóknál igen magasra is nőhet” – tette hozzá Sziebig Péter.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.