Mégsem annyira jó üzlet az önmegsemmisítő képek és videoüzenetek küldésére szakosodott Snapchatbe ölni a dollármilliókat – erre a következtetésre jutott a Fidelity Investments, amely 25 százalékkal leértékelte az internetes startup cégben lévő részesedésének értékét, részvényenként 22,91 dollárra taksálva. A Fidelitynél nem kommentálták a leértékelés okát, így nem tudni, hogy az összefüggésben lehet-e a Snapchat gazdálkodásával. A pénzt szponzorált videotartalmakkal kereső Snapchat az idén 50 millió dolláros árbevételre számít, piaci értékét a Fidelity döntése előtt 16 milliárd dollárra tették. A befektetési alap júliusban vásárolt Snapchat-részvényeket 46 millió dollárért. A cég 2011-es indulása óta egymilliárd dollárt szerzett a piacról – írja a CNN Money.