Az egész informatikai rendszer leállt kedden hajnalban a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2-es terminálján, és nyolc órára sikerült elhárítani a problémát – mondta a Világgazdaságnak Hardy Mihály, a repteret működtető Budapest Airport Zrt. kommunikációs igazgatója. Egyelőre zajlik annak vizsgálata, hogy mi okozta a leállást, aminek a reptér szakemberei szerint nem lett volna szabad előfordulnia. Várhatóan a hét végére sikerült teljes részletességgel feltárni az okokat.
Nehezítette a helyzetet, hogy komplex leállásról volt szó, ráadásul ezek a folyamatok (illetve a rendszer által kezelt információk) egymásra épülnek, és az információknak kapcsolatban kell lenniük egymással – mondta Hardy. Tehát például nem csak a beszállítókártya nyomtatása állt le; nem működött a parkolás vagy a poggyászfeladás sem, így nem lehetett volna „nyomon követni az utas útját”. A leállás 15 járatot érintett, de végül, ha késve is, elindulhattak az utasok, és természetesen a poggyászok is „elindultak” – tette hozzá Hardy.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.