Cégvilág

Rohammal tér vissza a Pápai Hús

A 2016 december eleji tulajdonosváltást követően fokozta termelését és növekvő pályára állt a Pápai Hús. A márka sikerrel indította meg a külföldi terjeszkedést is.

A Pápai Hús Kft. decemberben csaknem egymilliárd forintos árbevételt ért el, több mint 1100 tonna terméket értékesítve. Mindkét érték 25 százalékkal múlja felül az előző év hasonló időszakának teljesítményét. Az üzem az utolsó hónapban közel 11 ezer sertést dolgozott fel, ami 64 százalékos bővülést jelent. A vállalat megkezdte termékei exportját az új piacokra is: a Pápai Hús termékei közül összesen 115 tonna került külföldre.

2016. december 1-jén a Tano Commerce Kft. – a Frank Liu hongkongi magánbefektető tulajdonában álló Famous Yield Enterprises leányvállalata – a nettó 1,134 milliárd forintos vételár kifizetése után vette át a hányattatott sorsú húsipari vállalatcsoport eszközeit a felszámolótól. A cég megvásárolta a Pápai Hús márkanevet is, amelynek használatához Pápa város önkormányzata is jóváhagyását adta.

A befektető önként vállalta, hogy a csoport tovább foglalkoztatja a munkavállalókat, akik közül tavaly decemberben 680 élt a lehetőséggel. Kovács László, az új Pápai Hús Kft. ügyvezető igazgatója szerint a feldolgozási tevékenység felfutása szükségessé teszi további szakemberek felvételét a közeljövőben.

Pápai Hús húsipar
Kapcsolódó cikkek