Az előzetes adatok alapján a tervezettnek megfelelően 50 százalékkal nőtt az előző évhez képest a legnagyobb rádiós kereskedőház, a Radio Sales House (RSH) Kft. 2017-es árbevétele, és elérte a 4,5 milliárd forintot. Az RSH szerint a 2016-ban megszűnt országos rádió, a Class FM 2,5-3 milliárd forintra becsült kereskedelmi bevételének nagyobb része tavaly a piacon maradt, melyből az RSH portfóliója közel 2 milliárd forint bevételt realizált.
A naponta rádiót hallgatók száma 2014-től emelkedik, és ez a tendencia kedvez a rádiós reklámpiacnak is, amely az RSH várakozása szerint 2018-ban bővülhet.
A Radio Sales House értékesíti az MTVA országos lefedettségű rádióinak (Petőfi, Kossuth, Bartók, Dankó), továbbá a fővárosi vételkörzetű Sláger FM-nek valamint 53 regionális rádiónak a reklámidejét, ami azt jelenti, hogy a rádiót hallgató 15 év feletti lakosok több mint 70 százalékát az RSH portfólióján keresztül érhetik el a hirdetők.