Cégvilág

Jófej sofőröket ígér az új taxitársaság

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei a legjobbak lesznek a piacon, köszönhetően a speciális szűrő és képzési rendszernek.

Mikuláskor startolt az új budapesti taxi, amelynek magyar tulajdonosai a rendeletben előírt, júliusi 7-55%-os áremelés ellenére is úgy érzik, van igény még egy szolgáltatóra Budapesten. Saját piackutatásuk szerint a megkérdezettek 70%-a cserélné le mostani taxiját egy jobb szolgáltatást nyújtó cégre. Erre építve

a 100 milliós jegyzett tőkével alapított cég a kezdeti ötvenes flottát rövidtávon 300 gépjárműből álló parkra bővítené.

Ehhez egy modern gondolkodású, fiatalos gárdát toboroztak, több komponensű szűrőrendszerben versenyeztetve a piacon aktív sofőröket.

Mivel a vevőelégedettségért a legtöbbet a volán mögött ülők tehetnek, a Taximnál nagy hangsúlyt fektetnek a kollégák kiválasztásra, oktatásra és megtartásra.

A szolgáltatás minőségének folyamatos garantálására hozták létre a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coach-ok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek.

És valóban, egy olyan szabályozott környezetben, ahol rendelet határozza meg a fuvardíjat, a kocsik méretét, matricázását, reklámfelületeit, felszereltségét és korát, ott csak az emberi tényezővel és a modern technológiával lehet kitűnni.

Fotó: Taxim

Online appja ugyan már minden taxis cégnek van, de ez az első magyar fejlesztésű applikációra épülő, innovatív társaság. A Taximot életre hívó fiatal üzletemberek

megvizsgálták többek között az Uber, a Grab és a Lyft rendszereit, és azok hiányosságait úgy küszöbölték ki, hogy programjuk teljes mértékben szolgálhassa a magyar felhasználók igényeit.

A fejlesztésre az európai piacon is jelentősnek számító, magyar vállalatot kértek fel. A felhasználóbarát app a fizetési opciók és az előrendelés tekintetében is rugalmasabb lett, mint az ismert elődök, és hamarosan gombnyomásra lesz rendelhető vele nagyméretű, gyerek- és kutyabarát autó is. A modern online rendszer mellett a Taxim hagyományos diszpécser központon keresztül is hívható, így a konzervatívabb megoldásokat előnyben részesítők vonalas számon is rendelhetnek autót.

Fontos jellemzője a szolgáltatásnak, hogy az applikáció által a rendeléskor kalkulált viteldíjnál több csak vis major esetén fizetendő. Ha nem befolyásolhatatlan tényezők játszanak közre a fuvardíj növekedésében, akkor csak az előre ajánlott ár kerül levonásra az utas kártyájáról.

A Taxim járművei mindenben megfelelnek a taxis rendeletben előírtaknak, az utas azonban tapasztalhat eltéréseket a hagyományos szolgáltatókhoz képest: a Taxim sofőrök egyenruhája mellett további kellemes meglepetésként szolgálhat az egyedi fejlesztésű parfümös illatosítónak köszönhető egységes illat, a márkázott zsebkendő és a rossz idő esetén minden utasnak járó esőkabát.

applikáció taxitársaság Taxim
Kapcsolódó cikkek