Cégvilág

A Coop nem veszi félvállról a magyar termékek forgalmazását

Az idei évben immár második alkalommal került kiírásra a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj, melyet a Magyar Termék védjegyeket használó gyártócégek szavazati alapján ezúttal a COOP Gazdasági Csoport érdemelt ki.

A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat a tavalyi évben a Magyar Termék védjegyeket gondozó Magyar Termék Nonprofit Kft. és az FMCG szektor meghatározó szakmai lapja, a Trade Magazin alapította.

A megmérettetés fővédnöke Dr. Nagy István agrárminiszter.

A hazai termékek előnyben részesítése nemzetgazdasági érdek, amelyre nem lehet elégszer felhívni a figyelmet. Magyar Termék védjegyeink garanciát jelentenek a származásra és a minőségre. A díjat két céllal hoztuk létre, egyrészt, hogy elismerjük, azon kereskedelmi szereplők munkáját, amelyek elhivatottan segítik a magyar termékek piacra jutását, és forgalmát, másrészt ösztönözni is szeretnénk az üzletláncokat, hogy aktívabb szerepet vállaljanak a Magyar Termék védjegyes áruk értékesítésében

– mondta Benedek Eszter. A Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője hozzáfűzte: Az elismerést a

170 Magyar Termék védjegyhasználó gyártó saját tapasztalatai és objektív kritériumok mentén történő értékelése alapján ítélik oda a védjegyes árukat forgalmazó üzletláncok között.

Fotó: Coop

Az idei éveben a COOP Gazdasági Csoport érdemelte ki a díjat, amit Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke vett át Dr. Feldman Zsolttól, az Agrárminisztérium mezőgazdaságért felelős államtitkárától a Trade Magazin által szervezett, az FMCG szakma legnagyobb rendezvényének számító tapolcai Business Days-en.

Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma, az ezen áruk megjelenésére nyújtott kommunikációs felületek és a megvalósított promóciók sikeressége, valamint a bemutatott egyéb aktivitások, értékesítést ösztönző tevékenységek.

Pekó László úgy fogalmazott:

Elkötelezettségünket jól mutatja az a stratégiai együttműködés is, amit a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel több mint 4 éve folytatunk. Ennek keretében közös marketingakciókat, nyereményjátékot, promóciókat bonyolítunk. Ezen felül a Magyar Termék védjegyek valamelyikét eddig csaknem 100 sajátmárkás termékünkön szerepeltetjük, és vizsgáljuk a továbbiakra történő kiterjesztés lehetőségét.

Coop
Kapcsolódó cikkek