Újabb két példát olvashattunk a közelmúltban arra, hogyan próbálják az egyébként elég jelentős ökológiai lábnyommal rendelkező ruházati luxuscégek csökkenteni a környezeti terhelést. A Gucci egy vadállatokat védő alapítványhoz csatlakozik, a Prada pedig edukációs programot indított az UNESCO-val együtt az óceánok védelméért.
A Gucci a The Lion’s Share Funddal összefogva veszélyeztetett vadon élő állatok védelméért áll ki. Az alapítvány koncepciójának lényege, hogy minden alkalommal, amikor egy, a kezdeményezésükhöz csatlakozó luxusmárka állatokat jelentet meg a reklámjaiban, a hirdetésre költött összeg 0,5 százalékát elutalja az alapítványnak, amely a pénzt környezetvédelmi célokra használja fel. Az ENSZ fejlesztési programjának (United Nations Development Program, UNDP) résztvevőjeként a The Lion’s Share alapítványnak az a célja, hogy évente több mint 100 millió dollárt (31 milliárd forint) gyűjtsön így össze a következő öt évben.
Az olasz Prada edukációs programok támogatásával az óceánok tisztaságáért szállt harcba. Az UNESCO-val partnerségben, márkaerejét kihasználva, a felelős viselkedésre és a fenntarthatóságra hívja fel a figyelmet. Jó példaként hozta fel a cég marketingvezetője, Lorenzo Bertelli a Prada Re-Nylon kezdeményezését, amelynek keretében a cég csakis óceáni hulladékból újrahasznosított műanyagot használ fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.