BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Felelős vásárlókat szeretnének nevelni a prémiumdivat-iparban működő cégek

Újabb két példát olvashattunk a közelmúltban arra, hogyan próbálják az egyébként elég jelentős ökológiai lábnyommal rendelkező ruházati luxuscégek csökkenteni a környezeti terhelést. A Gucci egy vadállatokat védő alapítványhoz csatlakozik, a Prada pedig edukációs programot indított az UNESCO-val együtt az óceánok védelméért.

A Gucci a The Lion’s Share Funddal összefogva veszélyeztetett vadon élő állatok védelméért áll ki. Az alapítvány koncepciójának lényege, hogy minden alkalommal, amikor egy, a kezdeményezésükhöz csatlakozó luxusmárka állatokat jelentet meg a reklámjaiban, a hirdetésre költött összeg 0,5 százalékát elutalja az alapítványnak, amely a pénzt környezetvédelmi célokra használja fel. Az ENSZ fejlesztési programjának (United Nations Development Program, UNDP) résztvevőjeként a The Lion’s Share alapítványnak az a célja, hogy évente több mint 100 millió dollárt (31 milliárd forint) gyűjtsön így össze a következő öt évben.

Az olasz Prada edukációs programok támogatásával az óceánok tisztaságáért szállt harcba. Az UNESCO-val partnerségben, márkaerejét kihasználva, a felelős viselkedésre és a fenntarthatóságra hívja fel a figyelmet. Jó példaként hozta fel a cég marketingvezetője, Lorenzo Bertelli a Prada Re-Nylon kezdeményezését, amelynek keretében a cég csakis óceáni hulladékból újrahasznosított műanyagot használ fel.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.