BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Másfél milliárd forintos befektetést kapott a Logiscool

Mintegy 1,2 milliárd forintnyi (3,5 millió euró) befektetést kapott egy magyar startup, a Logiscool. Az Euroventures és Szőke Márton társbefektetők által folyósított összeg lehetővé teszi, hogy a Logiscool számottevően növelni tudja budapesti csapatát annak érdekében, hogy még magasabb szintre fejlessze oktatási szolgáltatását és partnerei támogatását a hazai és a külföldi piacokon egyaránt. A tőkebevonás segítségével a cég fel tudja gyorsítani külföldi terjeszkedését és a kilépést az új piacokra. „Azért fektettünk be a Logiscoolba, mert egy olyan, ritka együttállást látunk, amikor egy nemzetközi tapasztalattal rendelkező és elkötelezett menedzsment, egy gyorsan növekvő globális piac és egy technológiaalapú, egyedi értékajánlat találkozott a régióban. Nagy lehetőség és felelősség egy ilyen növekedési történet részesévé válni” – mondta Tánczos Péter, az Euroventures igazgatója.

Az élményalapú programozó­iskola 2014-ben indult azzal a céllal, hogy a programozás, a digitális írástudás elsajátítását új, kreatív módszerekkel elérhetővé tegyék a 6–18 éves korosztály számára. Ma már 16 országban, több mint száz helyszínen van jelen, és tanfolyamain több mint hatvanezer diák tanul. A gyors növekedést a franchise-modell bevezetésének köszönheti, ezzel dinamikusan tud itthon és külföldön is iskolahálózatot építeni. A külföldön is egyre népszerűbb Logiscool-módszer sikerének több összetevője van. A sokszínű, több mint hatszáz leckéből álló moduláris tananyaggal több éven át tudják vezetni a diákokat a digitális írástudás útján. A cég történetének egyik legfontosabb döntése volt a saját oktatási platform kifejlesztése, amely együtt nő a gyerekekkel és a tudásszintjükkel, így a sikerélmény hosszú távon biztosítható. Oktatóik egyetemista fiatalok, akik inspiráló környezetben tartják az élvezetes órákat.

A cég a korábbiakban az NNG-alapító és jelenleg angyalbefektetőként tevékenykedő Balogh Pétertől kapott befektetést, ez segítette a céget a fejlesztésben, és sikeresen elindította a nemzetközi piacok felé.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.