Kötelezővé teszi a Starbucks az arcmaszk viselését az amerikai kávézóiban. A vállalat a járvány lassításának érdekében döntött a lépés mellett – írja az Agrofórum.
A Starbucks hozzátette, hogy a drive-through és az elviteles vásárláshoz nem szükséges maszkviselés. A hír bejelentésének napján
a kereskedés során 0,8 százalékot estek a Starbucks részvények árfolyama.
A The Wall Street Journal június elején még azt írta, hogy a franchise-ot üzemeltető vállalat még tovább csökkenti a dolgozók óraszámait. Az Agrofóum arról is beszámolt, hogy
az amerikai eladásokban érdemi visszapattanást leghamarabb ősztől vár egyébként a vállalat menedzsmentje.
Májusban alacsonyabb bérleti díjakat követelt a Starbucks, amely az új típusú koronavírus terjedése miatt került bajba az Egyesült Államokban és a világ több régiójában is. A járvány kitörése után a Starbucks egy időre bezárta a Kínában működő kávézói jelentős részét.
A Starbucks csaknem 16 ezer kávézót működtet Starbucks, Teavana, Seattle’s Best Coffee és Evolution Fresh márkanevek alatt. A cégnek 346 ezer alkalmazottja van.