Cégvilág

A vállalati szigorítás után esett a Starbucks részvényeinek ára

Kötelezővé tette a Starbucks az arcmaszk viselését az amerikai kávézóiban, ez pedig nem hozott jó számokat a cégnek.

Kötelezővé teszi a Starbucks az arcmaszk viselését az amerikai kávézóiban. A vállalat a járvány lassításának érdekében döntött a lépés mellett – írja az Agrofórum.

A Starbucks hozzátette, hogy a drive-through és az elviteles vásárláshoz nem szükséges maszkviselés. A hír bejelentésének napján

a kereskedés során 0,8 százalékot estek a Starbucks részvények árfolyama.

A The Wall Street Journal június elején még azt írta, hogy a franchise-ot üzemeltető vállalat még tovább csökkenti a dolgozók óraszámait. Az Agrofóum arról is beszámolt, hogy

az amerikai eladásokban érdemi visszapattanást leghamarabb ősztől vár egyébként a vállalat menedzsmentje.

Fotó: AFP

Májusban alacsonyabb bérleti díjakat követelt a Starbucks, amely az új típusú koronavírus terjedése miatt került bajba az Egyesült Államokban és a világ több régiójában is. A járvány kitörése után a Starbucks egy időre bezárta a Kínában működő kávézói jelentős részét.

A Starbucks csaknem 16 ezer kávézót működtet Starbucks, Teavana, Seattle’s Best Coffee és Evolution Fresh márkanevek alatt. A cégnek 346 ezer alkalmazottja van.

részvény Starbuck koronavírus
Kapcsolódó cikkek