A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listáján az első helyen szereplő
A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listáján az első helyen szereplő
A Toyota, amely tavaly még a tízes élboly tagja volt kilencedikként, idén már csak a 11. a listán, márkaértéke 7 százalékkal, 41,5 milliárd dollárra csökkent.
A Forbes honlapján szereplő adatok szerint tavalyhoz képest a Netflix márkaértéke nőtt a legnagyobb mértékben, 72 százalékkal, 26,7 milliárd dollárra, ami alapján az idei listán a 26. helyre került. A legnagyobb vesztes 21 százalékos márkaérték-csökkenéssel a Facebook, amely azonban így is megőrizte ötödik helyén.
A 100 vezető cég együttes márkaértéke 2540 milliárd dollárra emelkedett a tavalyi 2330 milliárd dollárról. A százas listán az információs-technológiai cégek száma 20, a pénzügyi szolgáltatóké 11, az autóipari vállalatoké szintén 11, a kiskereskedelmieké pedig 8. A százas listán a legértékesebb világmárkák közül több mint 50 amerikai, 10 német, 9 francia, 6 japán és öt svájci.