BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újult erővel támad a Jaguár

Csak négyhengeres motorokkal lehet megvásárolni a Jaguar XE középkategóriás limuzint, a dízelmotor 48V-os lágy hibrid hajtást is kapott. Az acéldugattyúk nagyobb teherbírásúak, a közös nyomócsöves befecskendezés már 2500 baros nyomáson dolgozik, továbbá új generációs, változó geometriás turbófeltöltőt is alkalmaznak. Az eredmény 204 lóerős (430 newtonméter) csúcsteljesítmény 100 kilométerenként 4,8 literes átlagfogyasztás mellett. A 2,0 literes benzines turbómotor 250 (365 newtonméter) vagy 300 lóerős (404 newtonméter) teljesítménnyel jön, az utóbbinál alapfelszerelésként adják az összkerékhajtást, ami egyébként választható. Az utastérben az új kormánykerék és a Pivi és Pivi Pro fejegység az újdonság: a központi érintőképernyő 10 colos átlójú, van egy alsó érintőképernyő 5,5 colos átlóval a szellőzés és egyéb rendszerek vezérlésére, a vezetőt pedig 12,3 colos monitor tájékoztatja. Android Auto, Apple CarPlay és Baidu CarLife kapcsolódási lehetőséget is kínál a rendszer. Új még az extralistán a PM 2,5 méretű részecskéket a levegőből kiszűrni képes pollenszűrő.

A keskenyebb fényszórókkal és a megnövelt méretű alsó légbeömlőkkel a felfrissített XF nagyautó szélesebbnek hat, hátul pedig a lökhárító betétje viszi lejjebb az optikai hangsúlyt. A kombi hátsó lámpái változatlanok, a limuzin sötétített keretet kap. Teljesen új elektromos rendszerű az autó, amellyel együtt a korábbinál nagyobb tudású és gyorsabb működésű Pivi és Pivi Pro fejegység is megérkezett, a középső érintőképernyő átlója 11,4 col. Könnyebben megfogható kapaszkodók kerültek az ajtókárpitra, nagyobbak lettek az itt lévő tárolók, szélesebb az ülések párnázata, nagyobb felületen működik a fűtés-szellőztetés, és a masszázsfunkció is új. Az extralistán található az utastér levegőjét ionizálni képes és a PM 2,5-es méretű részecskéket megfogó pollenszűrő. Az utasok kényelmét ezeken felül még aktív zajkioltás is növeli. A négyhengeres Ingenium-blokkokra szűkült a választható motorok köre, a dízel 48V-os lágy hibrid hajtást is kapott (204 lóerő, 430 newtonméter), a benzines kétféle teljesítménnyel (250 lóerő, 365 newtonméter vagy 300 lóerő, 400 newtonméter) is választható. Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó, a dízelnél és a gyengébb benzinesnél feláras az összkerékhajtás.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.