LUXUS | Felfrissített külső és belső tér
A Bentayga is választható plug-in hibrid hajtással
Lővei Gergely | Mivel a V8-as dízeltől végleg búcsút vett a Bentley, a modellfrissítést követően a Bentayga-választékba visszatérő hálózatról tölthető hibrid hajtás marad az egyetlen alternatívája annak, aki alacsony fogyasztás mellett akarja élvezni a luxus-szabadidőautó kényeztetését. Akik eddig vették ezt a modellt, azok heti többször – akár napi szinten – használták az autójukat, majdnem mind kihasználva az elektromos hajtást, hiszen napi kevesebb mint 48 kilométert mentek. A hajtásláncban egyébként nincs változás, a belső égésű motor 3,0 literes V6-os turbó, a nyolcfokozatú váltóba ezenfelül egy 128 lóerő/350 newtonméter csúcsteljesítményű villanymotor hajt be, a rendszerteljesítmény 449 lóerő/700 newtonméter. A 17,3 kilowattóra kapacitású akkumulátor 50 kilométeres NEDC-hatótávolságot ígér, a fedélzeti töltő 7,2 kilowattos, az elektromos csúcssebesség 135 kilométer óránként. A navigációs rendszer adataira támaszkodva a menetpedál visszajelzést küld a sofőrnek, amikor célszerű lelépnie róla, hogy a lehető legtöbb energiát termelje vissza lassuláskor, a kereszteződéshez közeledve. Hálózattól függően akár két és fél óra alatt is feltölthető a telep, az autóhoz az adott piacon-régióban szükséges kábeleket mellékelik, vagy felár nélküli extraként választható (a beszerelés költsége a tulajdonost terheli) a Bentley márkájú fali töltődoboz.
863 kilométer a WLTP-ciklus szerint
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.