am | Jason Wharton mérnök lett a tavaly csődbe ment Bristol Cars autómárka tulajdonosa, és még az idén újra akarja kezdeni a 411‑es sorozat és a Fighter gyártását. Mindkét autót átterveznék egy kicsit, az aktuális Chryslertől származó V8-asokat kapnának, új konstrukciójú független hátsó felfüggesztés és erősebb fékek is szerepelnek a tervek között, de alapvetően maradna a régi megjelenés. A 411-esbe a 6,4 literes szívó V8-as lenne a reális (492 lóerő), a Fighterben akár feltöltött (Hellcat) V8-as is szerephez juthat.
Miután ezekkel a régi-új autókkal feltámad a Bristol autómárka, megkezdik az új Buccaneer fejlesztését, amellyel az évtized közepén akarnak piacra lépni – természetesen azt is nagy lökettérfogatú Chrysler V8-assal képzelik el. Wharton tisztában van vele, hogy Nagy-Britanniában 2030-ban betiltják a benzinmotoros autókat, de kis márkaként gyorsan tudnak majd a piaci elvárásokhoz igazodni, és az évtized második felében bizonyára lesznek már a mainál sokkal jutányosabb árú, villanymotoros hajtások is.
A 411-esbe
492
lóerős motor kerülhet
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.