A magyar vásárlók rekordmennyiségű online rendelés leadásával használták ki a Black Friday-időszak miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday által kézbesített csomagok magas száma is alátámaszt – áll a cég közleményében. 

A működését nemrég az egész országra kiterjesztő futárcég a Black Friday-kampány során közel 200 ezer csomagot szállított ki megrendelői számára. 

Fotó: Shutterstock

Ez az eredmény a Sameday által 2020 utolsó negyedévében feldolgozott megrendelések számának négyszeresét teszi ki. 

A csúcsnapokon az októberi havi átlaghoz képest ugyancsak négyszeres növekedést tapasztaltak a megrendelt csomagok számában.

A Black Friday-kampány ideje alatt ismét bebizonyosodott az Easybox csomagautomaták népszerűsége is, hiszen sokan az automatákat választották átvételi pontnak, a budapesti csomagok több mint felét ezekbe szállították. A Sameday működteti az ország legnagyobb csomagautomata hálózatát, országszerte 400 automatával, és annak érdekében, hogy a kampány során a rendkívüli kereslet ellenére minden megrendelést teljesíteni tudjon, az összes csomagot a vállalat vecsési központjában dolgozták fel, majd több mint 240 futár szállította ki őket a címzetteknek. A csomagok kézbesítésében – a logisztikai és adminisztratív személyzetet is beleszámolva – csaknem 400-an vettek részt.