Bár a normál termékkategóriák eladásait a Valentin-nap közeledte – egy húsvéthoz vagy karácsonyhoz képest – csak kisebb mértékben befolyásolja, a tavalyi és idei eladási statisztikák alapján a tartós virágcsokrok eladásai a február 14-ét megelőző két hétben minden évben jelentősen emelkednek

- közölte a VG-vel az eMAG.

Fotó: Shutterstock

E kategóriában idén az „örökrózsa” a legnépszerűbb: a selyemvirágokkal ellentétben ez valódi rózsabimbó, amelyből speciális eljárással eltávolítják a nedvességet, és tartósítják. Ha nem teszik ki közvetlen napfénynek vagy nagyon magas páratartalomnak, az így kezelt rózsák évekig megőrzik állagukat, és locsolni sem kell ezeket. 

Az eMAG-Extreme Digitalnál az idei Valentin-nap előtt a plüssmackó formájú csokorba rendezett, illetve a ledes, világító búrába szerelt örökrózsák voltak a legnépszerűbbek.

A parfümeladások számát a Valentin-nap tipikusan negyedével-ötödével dobja meg az eMAG-Extreme Digitalnál, a rendelések 99 százaléka volt webes rendelés. 

Míg a férfi alsóneműkből idén Valentin-nap előtt kevesebb fogyott, mint tavaly, a merészebb szabású női fehérneműkből már február első tíz napjában is többet rendeltek, mint tavaly az első két hétben összesen. 

Az óvszerek eladása minden évben megugrik az eMAG-Extreme Digitalnál Valentin-nap előtt. Ilyenkor a gyártók általában különleges kiadásokkal, akciókkal rukkolnak elő. 

Idén február elején egy diszkrét fiókos dobozba csomagolt, negyven darabos szett a legnépszerűbb. Meglepő, hogy tavaly ilyenkor a korlátozások dacára az óvszerek ötödét személyesen vásárolták a húsz üzlet valamelyikében, idén viszont a vásárlások 99 százaléka online rendelés volt. 

Tavalyhoz hasonlóan az idén is népszerűek Valentin-nap előtt a társasjátékok, a tíz legkelendőbb termék közt két pajzán, 18 éven felülieknek szánt játék van, a maradékot gyerekeknek szánt és korhatár nélkül játszható társasok adják. Az idei Valentin-nap alkalmából az eMAG.hu-n páros nyereményjátékot és külön tematikus aloldalt is indított az eMAG-Extreme Digital.